• Zatrzymaj zdrowie na dłużej

    Przez wiele lat zajmowałem się dogłębnej analizy ogólnych problemów zdrowotnych, które obejmują nadwagę, kruche kości i choroby serca. Dowiedziałem się też, że teorie zachowania się adaptują. To, że wyskakuje u mnie jest możliwe, przede wszystkim to, jaka ilość tych zaburzeń można zapobiec. Oczywiście, można znaleźć jeszcze nie modyfikowalny punkty, to naprawdę nasze zachowanie, które może powodować problemy z naszym wspólnym zdrowiem i zdrowiem i pomyślnością. W istocie, wielu z nas są świadomi swoje destrukcyjne działania wraz z konsekwencjami związanymi z nimi. Czuję się tak, jakbym frajer w społeczności, głównie dlatego, że ja po prostu czuję ćwiczenia fizyczne, widząc silownia i zmuszając moje ciało w ogóle się do ograniczeń. Mnie również mocno krytykowany po prostu dlatego, że wykorzystał mnie blisko 2 tygodnie, aby szlifować swój trzeci sezon zupełnie nieznanych elementów. Wpuść ten miski. Znajdujemy się w nowoczesnym społeczeństwie, gdzie do tego odnosi się tradycja podróży pełnej zimą na T . w. seria przez sobotę i niedzielę, a tym bardziej w dzień, to zupełnie właściwe, nawet подсказано. Czuję się, jakbym musi zapewnić, dlaczego nie piję oglądać telewizję, dlaczego budzę się wcześnie, aby trenować i dlaczego ja zmniejszam przetworzone produkty (z kilkoma innymi związkami) z mojego trybu diety.

    Mój cel jest prosty, ja naprawdę robię to dla mojego ogólnego zdrowia. Zdrowie i dobre samopoczucie często jest priorytetem dla mnie, i dlatego chcę mieć do czynienia z codziennymi problemami życia, którym pomaga najmniejsza stopień choroby, dyskomfortu i bólu, jak to może być. Nie tylko urządzenie, mam chory w przypadku plus u mnie jest historia choroby incydentów. Oglądam telewizję i filmy, a ja, jak wiadomo, cieszyć się jedzeniem lub goody z niezdrowego różnorodności czasami. Staram się, aby mój układ odpornościowy mechanizm idealnym i zminimalizować ryzyko wystąpienia szkody poprzez wygodę i siły mięśni ćwiczenia. Spójrzmy na aktywność fizyczną. Większość z nas wie, że to jest lepsze dla naszego dobrego samopoczucia, nie tylko osobiście, ale i psychicznie w tym samym czasie. Ulepszone ilości treningów mają potencjał do zmniejszenia potencjalnego ryzyka nadwagi, wszystkie formy cukrzycy i chorób układu sercowo-naczyniowego (dodatkowe) według różnych źródeł. Zdajemy sobie sprawę, że nieczynność zwiększa potencjalne ryzyko opisanych chorób, ale większość z nas woli nic nie robić z tym. Istnieje przepaść między wszystkim, co wiemy, i wszystkim, co robimy. Czy my nie skupiamy się na naszej wyższej jakości i ogólnych zdrowie życiu? Czy powinniśmy się rozpraszać na łatwość prawie tylko i technologii oferowanych przez uczucie przycisku? Czy możemy zrozumieć, jak wiele zgonów można uniknąć co roku, zmieniając nasze zachowanie?

    Tak więc, po tym, jak otrzymamy niezbędne gwarancje, większość z tego, co doświadczamy, można uniknąć. Nie musimy odłożyć, dopóki nie otrzymamy rozpoznanie kliniczne, aby poprawa. Możemy dokonać zmian, aby nie zdecydować. Jak tylko przekształcamy go w najwyższy priorytet, wszyscy zawierać czas. Możemy uzyskać różne chromi wymówki, dlaczego nie realizujemy procedury skupimy się na przyczynie, dlaczego musimy. Szczerze powiem, że jestem na 100% wina w wielu urazów, które ciągle otrzymywał przez całe życie. Niezależnie od tego, czy jest to sposób, ignorancją lub ego, przyzwyczaiłem się być winny, i ja również posiadam pełne zakup tego. Teraz możemy zakupić zakup ubezpieczenia zdrowotnego i skupmy się na progresji.